جدیرترین اخبار :
  • عبدالملکی: «روابط عمومی‌»ها، نهادی تصمیم‌ساز و مشاورانی مطلع هستند
  • با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نشست شورای اداری این منطقه برگزار گردید
  • نشست رئیس هیأت عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان کشور با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار
  • پاسخ هند به تهدید آمریکا: توافق چابهار به نفع کل منطقه است
  • چرا منطقه آزاد چابهار برای هندی‌ها مهم است؟

منطقه آزاد چابهار در جمع استان ها و مناطق بدون شکایت در نوروز ۱۴۰۲

گردشگری | تاریخ خبر : 2/01/12 | تعداد بازید :889
مصطفی فاطمی، دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در جلسه‌ یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ که با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و دبیران ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ها برگزار شد: منطقه آزاد چابهار به همراه دو استان ایلام و چهارمحال و بختیاری تاکنون هیچ‌گونه شکایتی مبنی بر کاستی خدمات نداشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، سازمان با انجام اقدامات زیرساختی گسترده پیش از نوروز این منطقه را برای میزبانی شایسته از گردشگران آماده‌سازی کرده بود. 

افزایش مراکز خدماتی و رفاهی، ساخت کمپ پارک موقت، تأمین روشنایی و ساخت و بهسازی فضاهای بهداشتی بخشی از این اقدامات است. 

۲۴ ساعته کردن فعالیت نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و پاکبان، بهسازی سیما و منظر شهری در این منطقه، طراحی جشنواره‌ها و راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی و اجرای موسیقی‌های بومی به‌منظور آشناسازی میهمانان نوروزی با آداب‌ورسوم جامعه محلی، از دیگر تلاش‌های ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار درراستای میزبانی از گردشگرانی بوده که چابهار را به‌عنوان مقصد سفرهای تعطیلات عیدانه خود انتخاب کرده‌اند.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل